Moja starša sta naročila sobno kolo, ampak je bilo z napako. Enega dela ni bilo v paketu, zato sta ha želela reklamirati. Tri mesece je trajalo, preden sta dosega reklamacijo, vendar sta raje zahtevala nazaj kupnino kot pa novo sobno kolo, ker sta vmes naročila že novo. Res so potrebovali ogromno časa, preden so vse uredili in res sem že mislila, da jima ne bo uspelo to urediti. Mislim, da sta se tudi onadva že odpovedala možnosti, da bosta dobila denar nazaj ali pa novo kolo. Ker je bilo podjetje iz Nemčije in v takšnem primeru težko zahtevaš kakšno vračilo po pravni poti. Vsaj zdi se mi, da je tako.
Nisem pa zares sama še nikoli imela podobne izkušnje. Prijatelji in znanci so že ostali brez denarja na ta način. Jaz lahko potrkam, da se mi to še ni zgodilo, ker vedno preverim podjetje ali pa nakupim preko večjih spletnih platform za prodajo, kjer so kupci bolje zaščiteni. Če je naročilo dvajset evrov, me še niti ne skrbi tako zelo, če je pa znesek par sto evrov, se pa ne bi ravno hecala s tem pri trgovcu, ki je neznan.
Na srečo sta moja starša dobila nazaj kupnino in vmes naročila novo sobno kolo, ki je bilo še boljše kakor prejšnje. V resnici še dobro, da se je to zgodilo, potem ko sta dobila vračilo denarja, ker sta za isti denar dobila mnogo boljše kolo. Včasih se res kakšna stvar zgodi z dobronamernim razlogom in ne za to, da je potem situacija slabša.