Ko sem nekaj časa nazaj odprl svoje manjše podjetje, sem vedel, da moram na začetku narediti nekaj, s čim bi lahko pritegnil pozornost morebitnih strank. Z vodenjem podjetja pa sem imel že nekaj izkušenj, tako da bi lahko rekel, da sem imel že nekaj izkušenj. Zato pa sem vedel, kako velik pomen imajo prvi vtisi na stranke. Zaradi tega pa sem začel razmišljati, oziroma se fokusirati na to, kaj naj naredim, da to dosežem.
Po kar nekaj premisleka pa sem se odločil, da ponovim to, kar sem naredil že z drugimi podjetji. To pa so bila promocijska darila. Ta so namreč odličen način, kako lahko strankam nekaj podarimo, tako da dvignemo njihovo zadovoljstvo, hkrati pa s tem dobimo skoraj da brezplačno promocijo.
Zamislil sem si namreč kakšne preproste reči, kot so puloverji, majice, kape in nato še kakšne vsakdanje pripomočke kot so kuliji, obeski in podobno. Glede na to, da pa bi se te izdelke in blago personaliziral za naše podjetje, pa bi ti pritegnili oči novim morebitnim strankam, kar pa je ravno poanta takšnih promocijskih daril.
Zato pa me je čakalo še kar nekaj dela. Za začetek sem se fokusiral na kose oblačil, kajti to bi bila promocijska darila, ki bi lahko pritegnila največ oči, ko bi jih stranke nosile. Glede na to, pa sem moral ustvariti ustrezne motive, katere bi namestil na te kose. Slediti pa je bilo potrebno vsem različnim modernim trendom, saj sem si res želel, da bi stranke to nosile, če ne bi bila promocija malo brezsmiselna.
Ko pa sem vse to dal skozi, ter ustvaril res odlična promocijska darila, ki so bila hkrati moderna in estetsko privlačna, ter so imela tudi motive našega podjetja, pa sem lahko videl, da je bilo to odlično za pridobivanje oči. Hitro se je namreč začel kazati napredek podjetja, kar se tiče števila strank.